ЧЗВ

Трябва ли да си открия акаунт, за да пазарувам при вас?

Не, не е нужно. Можете да правите покупки и да излизате като гост всеки път.

Въпреки това, като създадете акаунт при нас, това ще ви позволи да поръчвате, без да се налага да въвеждате данните си всеки път, когато пазарувате при нас. Можете да се регистрирате веднага или можете първо да започнете да пазарувате и да създадете своя акаунт, преди да платите на страницата на пазарската количка.

Как да/създам акаунт?

Моля, щракнете върху „Вход/Регистрация“, последвано от „Създаване на акаунт“ и попълнете вашите лични данни.

Как да поръчам?

Пазарувайте желаните артикули и ги добавете към пазарската си количка. Когато приключите, можете да продължите към пазарската си количка и да платите. Проверете и се уверете, че цялата информация е правилна, преди да потвърдите вашите покупки и плащане.

Как да платя за моите поръчки?

Приемаме плащания чрез Paypal и всички основни кредитни и дебитни карти като Mastercard, VISA и American Express.

Мога ли да променя и анулирам поръчката си?

За съжаление не можем да анулираме поръчка, след като е направена. Това ще ни позволи да опаковаме вашите поръчки ефективно и да минимизираме грешките. Препоръчително е да проверите поръчката си, преди да я направите.

Имам код за отстъпка, как мога да го използвам?

За съжаление не можем да анулираме поръчка, след като е направена. Това ще ни позволи да опаковаме вашите поръчки ефективно и да минимизираме грешките. Препоръчително е да проверите поръчката си, преди да я направите.

Как ще разбера дали поръчката ми е потвърдена?

След като направите поръчката си, ще получите имейл с потвърждение от нас, за да потвърдим, че вашите поръчки са получени. Имайте предвид обаче, че поръчките ще бъдат изпратени само когато плащането с вашата кредитна карта е одобрено и адресът за фактуриране и доставка е потвърден. Като алтернатива можете да проверите състоянието на поръчката си в „Моят акаунт“, ако сте регистриран потребител.

Имам проблеми с добавянето на артикули в пазарската си количка?

Ще можете да добавяте елементите, стига да са налични. Може да има случай, когато артикулът е в количката за пазаруване на някой друг, поради което статусът на артикулите се отразява като „Временно недостъпен“.